Veelgestelde vragen (FAQ)
Diemerbos
Hieronder volgen een aantal veelgestelde vragen, op deze pagina voorzien wij u van een antwoord.
Hoe kan ik een tafel reserveren?
Een tafel reserveren tot 16 personen kan eenvoudig via de reserveringstool op onze website. Bent u met meer? Stel eenvoudig zelf de aanvraag voor een groepslunch, diner of borrel samen en bekijk direct de prijzen en arrangementen. Andere wensen? Dan kunt u het beste mailen naar reserveren@houseofbird.nl of bellen naar 03120 214 6555.
Kan ik een borrel, bruiloft, verjaardag of vergadering organiseren bij jullie?
Dat kan zeker. We hebben verschillende ruimtes beschikbaar en speciale arrangementen voor groepen. Van een speciale lunch met 8 personen tot groot personeelsfeest met eigen bierbus. Stel jouw aanvraag samen en krijg direct een beeld van prijzen en arrangementen.
Ik zou graag een tafel op het terras willen reserveren, kan dat?
Nee, een tafel op ons terras reserveren is niet mogelijk. Wel beschikken wij over een ruim terras waar vaak nog wel een plekje vrij is.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Het is bij House of Bird Diemerbos alleen mogelijk om te pinnen. Op het terras werken we met een QR-order systeem. Hier betaalt u direct online.
Is House of Bird rolstoelvriendelijk?
Jazeker. Er is een oprijplaat aanwezig om de drempel tot ons proeflokaal op te komen. Verder beschikken we over een speciaal aangepast toilet. Let op: Sommige zalen en de kijkhut zijn alleen toegankelijk via een trap.
Kan ik mijn auto parkeren bij House of Bird?
U kunt uw auto gratis parkeren op het parkeerterrein van het Diemerbos. Dit ligt naast House of Bird.
Kan ik mijn elektrische auto opladen bij House of Bird?
Jazeker, het nabijgelegen parkeerterrein beschikt over twee oplaadpunten voor elektrische auto’s.
Zijn honden welkom?
Honden zijn (aangelijnd) van harte welkom bij House of Bird. Zowel binnen in ons proeflokaal als buiten op het terras.
Is het mogelijk om een cadeaukaart voor House of Bird aan te schaffen?
Momenteel is dit niet mogelijk.
Kwintelooijen
Hieronder volgen een aantal veelgestelde vragen, op deze pagina voorzien wij u van een antwoord.
Hoe kan ik een tafel reserveren?
Een tafel reserveren tot 12 personen kan eenvoudig via de reserveringstool op onze website. Bent u met meer? Stel eenvoudig zelf de aanvraag voor een groepslunch, diner of borrel samen en bekijk direct de prijzen en arrangementen. Andere wensen? Dan kunt u het beste mailen naar kwintelooijen@houseofbird.nl of bellen naar +31317214400.
Ik zou graag een tafel op het terras willen reserveren, kan dat?
Nee, een tafel op ons terras reserveren is niet mogelijk. Wel beschikken wij over een ruim terras waar vaak nog wel een plekje vrij is.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Het is bij House of Bird Kwintelooijen alleen mogelijk om te pinnen. Op het terras werken we met een QR-order systeem. Hier betaalt u direct online.
Is House of Bird rolstoelvriendelijk?
Jazeker. Ons proeflokaal bevindt zich op de begane grond en is toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Verder beschikken we over een speciaal aangepast toilet. Let op: Een aantal tafels zijn verhoogd, gelieve bij de reservering aan te geven dat u laag wilt zitten.
Kan ik mijn auto parkeren bij House of Bird Kwintelooijen?
U kunt uw auto gratis parkeren op de parkeerplaats naast het pand.
Zijn honden welkom?
Honden zijn (aangelijnd) van harte welkom bij House of Bird. Zowel binnen in ons proeflokaal als buiten op het terras.
Is het mogelijk om een cadeaukaart voor House of Bird aan te schaffen?
Momenteel is dit niet mogelijk.